Všeobecné obchodní podmínky
I.
Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu Shop.dilynapeugeoty.cz
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují základní pravidla za kterých budou uzavírány a realizovány kupní smlouvy mezi AUTO ONDRÁČEK s.r.o. – shop.dilynapeugeoty.cz, podnikajícím pod IČ 02361434, s místem podnikání Louka 18, 538 51 Dřeveš (dále jen „dodavatel“) a spotřebiteli. V případech, kdy je zboží objednáno kupujícím v rámci jeho podnikatelské činnosti (tzn. v objednacím formuláři bude vyplněno IČ), se ustanovení těchto všeobecných obchodních podmínek nepoužijí a smluvní strany sjednávají, že jejich vztahy se řídí občanským zákoníkem.
II.
Údaje o dodavateli
Firma: AUTO ONDRÁČEK s.r.o. – shop.dilynapeugeoty.cz
IČ: 02361434
DIČ: CZ02361434
JSME PLÁTCI DPH.
Sídlo: Louka 18, 53851 Vrbatův Kostelec
Zápis v obchodním rejstříku: Úřad městské části Praha 8, oddíl C, vložka 164802
Korespondeční adresa:
AUTO ONDRÁČEK s.r.o.
Louka 18
538 51 Vrbatův Kostelec
III.
Předmět prodeje
Předmětem prodeje v rámci tohoto internetového obchodu jsou náhradní díly pro automobily tak, jak jsou uvedeny na shop.dilynapeugeoty.cz (dále jen „internetový obchod“).
IV.
Objednávka zboží
- Kupní smlouva je uzavřena na základě objednávky spotřebitele učiněné na internetovém obchodu a přijetím této objednávky dodavatelem. Přijetí objednávky je spotřebiteli zasláno na emailovou adresu, kterou spotřebitel uvedl ve své objednávce. Odesláním objednávky spotřebitel potvrzuje, že se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami, které pak tvoří nedílnou součást kupní smlouvy. V emailovém přijetí objednávky dodavatel specifikuje dodací a platební podmínky. Dodavatel si vyhrazuje právo z provozně technických důvodů (změna ceny, nedostatek zboží na trhu a podobně) změnit dodací a platební podmínky uvedené na internetovém obchodě. V tomto případě, bude spotřebitel dodavatelem kontaktován formou emailové pošty a k uzavření smlouvy dojde až přijetím takto změněného návrhu kupní smlouvy ze strany spotřebitele rovněž formou emailové korespondence.
- Dodavatel je oprávněn nepřijmout objednávku ze strany spotřebitele, pokud není schopen objednané zboží dodat např. z toho důvodu, že příslušné zboží se již nevyrábí, výrazným způsobem se změnila cena apod. V tomto případě dodavatel kontaktuje spotřebitele za účelem domluvy na dalším postupu ve věci.
- Pokud je dodavatel schopen dodat pouze některé zboží z učiněné objednávky, je kupní smlouva uzavřena ohledně prodeje toho zboží, které je uvedeno v přijetí objednávky ze strany dodavatele jako zboží, které bude dodáno spotřebiteli. O tom, že některé zboží nemůže být dodáno, bude spotřebitel informován dodavatelem emailovou poštou nebo telefonicky. Ohledně poštovného a balného v tomto případě platí, že je v takovém rozsahu, jako kdyby byla objednávka přijata v celé výši.
- Dodání je realizováno dle volby spotřebitele buď osobním vyzvednutím na provozovně po předchozí domluvě (tel. +420 777 896 177 nebo email info@dilynapeugeoty.cz) případně doručením na spotřebitelem uvedenou adresu prostřednictvím přepravní služby či držitele poštovní licence (v případě dodání menších a středních zásilek). Volbu způsobu dopravy v případě, že zboží nebude osobně vyzvednuto činí dodavatel na základě svých zkušeností s přepravními službami kdy bere v úvahu především hmotnost, rozměry, způsob balení a křehkost zboží. Zboží objednané spotřebitelem bude vyexpedováno ze skladu dodavatele do tří pracovních dnů a předáno dopravci. Zásilka bývá dopravcem obvykle doručena do 3-4 dní od objednání. Tuto lhůtu není dodavatel bohužel schopen zaručit, ale je v jeho zájmu dodržet ji.
- V případě, že některé zboží nebude mít prodávající skladem, bude kupující o této skutečnosti neprodleně informován a bude s ním odsouhlasen nový termín dodání. V případě, že prodávájící nebude mít možnost dané zboží z jakéhokoli důvodu dodat v termínu, který by oběma stranám vyhovoval, tedy prodávajícímu a kupujícímu, tak je možné odstoupit od smlouvy ze strany kupujícího.
V.
Kupní cena a platební podmínky
- Kupní cena za jednotlivé zboží je uvedena na internetovém obchodě a zahrnuje v sobě daň z přidané hodnoty v aktuální výši. Kupní cena bude účastníky stvrzena v emailovém přijetí objednávky.
- V kupní ceně nejsou zahrnuty náklady na dopravu zboží, poštovné a balné. Úhrada těchto nákladů se řídí ustanovením článku VI. těchto VOP.
VI.
Úhrada nákladů za dodání zboží, poštovné a balné
Poštovné a balné činí v případě, že není zboží osobně vyzvednuto v provozovně dodavatele a kupní cena je placena na dobírku částku od 130,- Kč za každou objednávku /nikoli za každé zboží/, do 1000,- Kč v případech, kdy je platba kupní ceny provedena převodem na účet. Cena přepravy je stanovena velikostí a hmotností objednaného zboží.
VII.
Způsob platby
Při osobním odběru v provozovně dodavatele je kupní cena placena v hotovosti při převzetí zboží, v případě dodaní zboží dopravcem je možno zvolit buď platbu předem převodem na účet dodavatele ČSOB číslo: 261218879/0300 s uvedením variabilního symbolu – čísla, které obdrží spotřebitel od dodavatele při potvrzení objednávky (viz. podmínky dodaní) / nebo dobírkou /platba v hotovosti při převzetí/.
VIII.
Poučení o možnosti odstoupení od kupní smlouvy, storno a změny objednávky a další ujednání
- Spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem / dle § 53 občanského zákoníku/, činí tato lhůta pro odstoupení 3 měsíce od převzetí plnění. Jestliže však jsou informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení tříměsíční lhůty a počíná od té doby běžet lhůta čtrnáctidenní.
- Pokud se spotřebitel rozhodne odstoupit od smlouvy, učiní tak písemným sdělením zaslaným na adresu dodavatele s uvedením čísla účtu či adresy pro vrácení peněz. Spotřebitel se zavazuje vrátit zboží ve stavu, jak mu bylo dodáno, tzn. kompletní, s veškerou dokumentací a příslušenstvím, nepoškozené, originálně zabalené v ochranném obalu, nebo kartonu a neužívané, s dokladem o jeho koupi. V případě, že nebude zboží vráceno ve stavu, jak bylo dodáno spotřebiteli, má dodavatel právo odmítnout vrácení zboží a vyčíslit vzniklou škodu a tuto započíst na závazek k vrácení kupní ceny za dané zboží. Dále má dodavatel právo požadovat náhradu veškerých dalších nákladů spojených s vrácením zboží. I tyto náklady mohou být započteny na závazek k vrácení kupní ceny za dodané zboží.
- Smluvní ujednání mezi dodavatelem a spotřebitelem jsou dodavatelem uchovávána, a lze je zaslat spotřebiteli na jeho vyžádání v písemné podobě (jen faktura, objednávka ne). Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, v jiných jazycích pouze po individuální domluvě s dodavatelem. Součástí smlouvy uzavřené v jiném než českém jazyce jsou však vždy tyto VOP vyhotovené v českém jazyce. Změny v objednávce může spotřebitel učinit nejpozději do doručení přijetí objednávky ze strany dodavatele do emailové schránky spotřebitele, maximálně však v den odeslání objednávky spotřebitelem dodavateli.
- Nabídka zboží na internetovém obchodě je platná až do odvolání této nabídky dodavatelem, s tím že dodavateli náleží práva uvedená v bodě IV. těchto VOP.
- Dodavatel se zavazuje shromažďovat a užívat osobní data spotřebitelů v souladu s platnou právní úpravou. Osobní data spotřebitelů nebudou poskytnuta třetí osobě.
IX.
Záruční doba
- Záruční doba činí 3 měsícš ode dne dodání zboží, není li stanoveno jinak. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou dodavatel vyřizuje reklamaci ze strany spotřebitele.
- Při převzetí zboží od přepravní služby je spotřebitel povinen zkontrolovat zda zboží bylo dodáno v nenarušeném a nepoškozeném obalu a případnou závadu vytknout ihned přímo přepravní službě. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou dodavatelem. uznány.
- V případě osobního odběru zboží je spotřebitel povinen zboží překontrolovat při jeho převzetí a případné zjevné vady je povinen ihned uplatnit u prodávajícího. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou dodavatelem uznány.
- V záruční době lze reklamovat vady zboží. To se ovšem netýká vad způsobených samotným spotřebitelem či jinou osobou, případně nevhodným užíváním zbožím k účelům , pro které není zboží určeno.
- Pro uplatnění reklamace doporučujeme obrátit se přímo na nejbližší autorizovaný servis – reklamace tak bude vyřízena nejrychlejší možnou cestou. Seznam autorizovaných servisních míst naleznete v návodu pro použití, popř. v záručním listu, je-li ke zboží vydán.
X.
Ostatní
Vyplněním kontaktních údajů v objednávce spotřebitel souhlasí se zasíláním aktualit a informací o akčních nabídkách produktů dodavatele. Tento souhlas lze kdykoli jednostranně a bezplatně odvolat zprávou zaslanou na emailovou adresu info@dilynapeugeoty.cz nebo na tel. +420 777 896 177. Za tímto účelem spotřebitel odesláním objednávky uděluje souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona číslo 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů v platném znění za účelem nabízení obchodu nebo služeb subjektům údajů.
XI.
Závěrečná ustanovení
Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou účinné od 10. 01. 2014 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění. Změna proběhne zveřejněním nových Všeobecných obchodních podmínek na adrese shop.dilynapeugeoty.cz . Právní vztahy z kupní smlouvy se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami platnými v den uzavření kupní smlouvy.